آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

مدیریت فردی و تحول فردی تنها با کار کردن بر روی خود امکان پذیر است. در این وبلاگ به شما آموزش می دهم چگونه با کار کردن روی جنبه های مختلف و با اهمیت زندگی خود بتوانید رشد فردی خود را رقم بزنید. موفقیت اتفاقی نیست.

طبقه بندی موضوعی

مدیریت پرسنل را می توان بدست آوردن ، استفاده و حفظ نیروی کار راضی تعریف کرد. بخش مهمی از مدیریت مربوط به کارکنان در محل کار و ارتباط آنها در داخل سازمان است.

به گفته فلیپو ، "مدیریت پرسنل برنامه ریزی ، سازماندهی ، جبران خسارت ، ادغام و حفظ افراد به منظور مشارکت در اهداف سازمانی ، فردی و اجتماعی است."

به گفته برچ ، "مدیریت پرسنل بخشی است که در درجه اول به منابع انسانی سازمان مربوط می شود."

ماهیت مدیریت پرسنل
مدیریت پرسنل شامل عملکرد استخدام ، توسعه و جبران خسارت است- این وظایف عمدتاً توسط مدیریت پرسنل با مشورت سایر بخشها انجام می شود.
مدیریت پرسنل امتداد مدیریت عمومی است. این امر با ارتقاء و تحریک نیروی کار شایسته برای مشارکت کامل خود در این زمینه مرتبط است.
مدیریت پرسنل برای مشاوره و کمک به مدیران خط در امور پرسنل وجود دارد. بنابراین ، بخش پرسنل یک بخش کارکنان یک سازمان است.
مدیریت پرسنل به جای ایجاد برنامه های طولانی مدت ، برنامه ها ، روش های کاری ، بر عمل تاکید می کند. مشکلات و نارضایتی های افراد در محل کار را می توان با سیاست های منطقی پرسنل به طور مثرتری حل کرد.
بر اساس جهت گیری انسان است. این تلاش می کند تا به کارگران کمک کند تا توانایی های خود را به طور کامل در زمینه نگرانی توسعه دهند.
همچنین از طریق برنامه های تشویقی موثر به کارکنان انگیزه می دهد تا کارکنان همکاری کامل را ارائه دهند.
مدیریت پرسنل با منابع انسانی مورد توجه سروکار دارد. از نظر منابع انسانی ، کارکنان فردی و یقه آبی را مدیریت می کند.
نقش مدیر پرسنل
مدیر پرسنل رئیس بخش پرسنل است. او هم وظایف مدیریتی و هم اجرایی مدیریت را انجام می دهد. نقش او را می توان چنین خلاصه کرد:

مدیر پرسنل به مدیران ارشد کمک می کند- مدیران برتر افرادی هستند که تصمیم می گیرند و سیاست های اصلی مربوطه را تنظیم می کنند. انواع سیاست های مربوط به پرسنل یا نیروی کار را می توان به طور موثر توسط مدیر پرسنل تنظیم کرد.
او به مدیر خط به عنوان متخصص کارکنان توصیه می کند- مدیر پرسنل مانند مشاور کارکنان عمل می کند و به مدیران خط در رسیدگی به مسائل مختلف پرسنل کمک می کند.
به عنوان یک مشاور ،- به عنوان یک مشاور ، مدیر پرسنل به مشکلات و نارضایتی های کارکنان رسیدگی می کند و آنها را راهنمایی می کند. او سعی می کند آنها را در بهترین حد خود حل کند.
مدیر پرسنل به عنوان یک واسطه عمل می کند- او پیوند دهنده بین مدیریت و کارگران است.
او به عنوان سخنگو عمل می کند- از آنجا که وی مستقیماً با کارکنان در ارتباط است ، ملزم است به عنوان نماینده سازمان در کمیته های تعیین شده توسط دولت عمل کند. او نماینده شرکت در برنامه های آموزشی است.

  • احسان منصوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی