مدیریت مردمی چیست و چگونه انجام می شود؟
چه مدیرعامل باشید ، چه کارآموز و چه مدیر جدید ، دانستن نحوه همکاری با دیگران بخش مهمی از موفقیت در هر شغلی است. خوشبختانه ، مهارت های مدیریتی افراد-که با نظارت و توسعه گزارش های مستقیم شما موفقیت را تسهیل می کنند-می توان آموخت ، چه شما اولین بار مدیر باشید و چه کسی که تجربه بیشتری داشته باشد. و در حالی که تسلط به این مهارتها به طور کلی زمان می برد ، می توانید از همین حالا مهارت های مدیریت افراد خود را بهبود بخشید.
مدیریت افراد چیست؟
مدیریت افراد یک مبحث گسترده است که توسعه ، سازماندهی ، حل مشکلات و رشد سمت کارکنان کسب و کار را در بر می گیرد. این مهارتها از توانایی واسطه شدن درگیری شخصیتی بین اعضای تیم گرفته تا ایجاد یک استراتژی مدیریت عملکرد موثر برای یک کسب و کار را شامل می شود.
مدیریت افراد با مدیریت عملکرد متفاوت است زیرا فراتر از ملاحظات مربوط به کار کارکنان است و در عوض تمرکز بیشتری بر رفاه کارکنان دارد. در حالی که مدیریت عملکرد در مورد روند مداوم تنظیم و ارزیابی پیشرفت کارکنان در برابر اهداف تعیین شده است ، مدیریت افراد در مورد توانایی کارکنان برای حل مشکلات و تعامل م effectivelyثر با سایر اعضای تیم است.
شما یک تیم مدیریتی دارید زیرا انتظار ندارید که کارکنان به طرز جادویی ساختار شرکت را ایجاد کرده و اجرا کنند. به طور مشابه ، ایده مدیریت افراد این است که شما مدیرانی دارید زیرا نمی توانید انتظار داشته باشید که کارکنان توسعه ، فرایندها و مشکلات افراد را به تنهایی مدیریت کنند.
شما می توانید با ایجاد تغییرات کوچک در ذهنیت خود و دیدگاه خود در مورد مشکلات ، مهارت های مدیریتی افراد خود را تقویت کنید. نکات مدیریتی که دنبال می شود به شما کمک می کند تا در مورد تغییراتی که می توانید در فرایند خود ایجاد کنید فکر کنید تا یک مدیر م effectiveثرتر و موفق تر باشید.
- ۰۰/۰۶/۰۵