سوالی که همیشه باید از کارمندان خود بپرسید
این س -ال را همیشه از کارکنان بپرسید.
به گفته دیوید هاوسر ، بنیانگذار Grasshopper ، در سخنرانی خود در سال 2017 ، خواه یک بررسی عملکرد سه ماهه یا آمادگی برای ملاقات با مشتری باشد ، همیشه باید "هر صحبت مهمی را با" آیا چیز دیگری وجود دارد؟ "پایان دهید.
هر چیزی که در ذهن باشد - بزرگترین چالش های آنها - ابتدا نمایان می شود. این می تواند به کارکنان فرصتی بدهد تا از آنها درخواست کمک کنند تا اینکه منتظر یک جلسه بزرگ باشید که در آن شما سعی کنید تمام فراز و نشیب های خود را پشت سر بگذارید. همچنین شما را در جریان توسعه کارکنان و کار آنها قرار می دهد بدون اینکه آنها احساس کنند شما در حال مدیریت ریز هستید.
شاید مهمتر از همه ، این نکته مدیریتی راهی آسان برای ایجاد اعتماد با کارکنان خود و مدیر بهتر باشد. این نشان می دهد که شما اهمیت می دهید و می خواهید در مورد مشکلات آنها بدانید ، حتی اگر به صراحت در دستور کار نباشد. مدیریت افراد بر روابط بین فردی متکی است و ایجاد آن در هر جلسه راهی عالی برای برقراری ارتباط است.
6. هنگامی که هیچ مشکلی وجود ندارد ، وارد شوید.
این را تصور کنید: شما کارمندی هستید که تا به حال قایقرانی کاملاً روان داشته اید. اما ناگهان ، در پروژه اخیر خود با مشکلی بزرگ روبرو می شوید. از آنجایی که شما به طور مرتب با مدیر خود صحبت نمی کنید ، واقعاً نمی دانید چگونه با آنها برخورد کنید ، و چه انتظاری داشته باشید. آیا باید ایمیل بزنید یا Slack DM؟ آیا آنها سر شما داد می زنند؟ آیا لازم است مختصری بنویسید؟ در زمان نیاز استرس دارید!
خوشبختانه مدیران این قدرت را دارند که با بررسی مواردی که مشکلی پیش نمی آید از قرار دادن کارمند خود در چنین وضعیت استرس زا جلوگیری کنند. جلسات منظم انتظار برقراری ارتباط را ایجاد می کند و فضایی آسان را برای کارکنان فراهم می کند که در مواقع سختی به آن مراجعه کنند.
جلسه یک بار در هفته ایده آل است ، اما حتی به روزرسانی دو هفته ای به کارکنان شما کمک می کند تا در یک صفحه قرار گیرند. اجرای 1: 1 نیز نباید پیچیده باشد - مخصوصاً وقتی همه چیز به آرامی پیش می رود ، می تواند مکانی برای بررسی اهداف و آشنایی با کارکنان شما باشد. و احتمال بیشتری وجود دارد که آتش را قبل از اینکه تهدیدی برای بلعیدن پروژه یا ارتباط با مشتری باشد ، خاموش کنید.
نکته پایانی: همه چیز را به شانس واگذار نکنید
در جایی که مدیران خوب در صورت لزوم وارد عمل می شوند تا تیم ها کار کنند و کارکنان با انگیزه عمل کنند ، مدیران بزرگ پیشگام هستند و با نیازهای محل کار خود هماهنگ هستند. کارمندان قرار نیست تمام اختلافات خود را به طرز جادویی حل کنند و مسیر عالی خود را برای رسیدن به اهداف شغلی خود بیابند - وظیفه شماست که آنها را به آنجا برسانید. چه در حال تغییر کار مهندسین باشید و چه با همدلی گوش دهید ، این نکات مدیریتی به شما کمک می کند تا در ایجاد تعادل بین افراد در کسب و کار پیشقدم باشید.
-
Lattice بیش از 2000 شرکت را قادر ساخته است تا استراتژی های مدیریتی افراد خود را ارائه دهند و محل های کاری برنده جایزه بسازند. یک برنامه نمایشی برنامه ریزی کنید تا بیاموزید که چگونه Lattice می تواند مدیران شما را در تجارت شما توانمند کند.
- ۰۰/۰۶/۱۰