آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

مدیریت فردی و تحول فردی تنها با کار کردن بر روی خود امکان پذیر است. در این وبلاگ به شما آموزش می دهم چگونه با کار کردن روی جنبه های مختلف و با اهمیت زندگی خود بتوانید رشد فردی خود را رقم بزنید. موفقیت اتفاقی نیست.

طبقه بندی موضوعی

اهمیت مهارت های خود مدیریتی

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۴۸ ب.ظ

چرا مهارت های خود مدیریتی مهم هستند؟


خودمدیریتی می تواند تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد کند. در اینجا نحوه آن را توضیح می دهیم. لطفا حتما مقاله قبلی ما را بخوانید.

چرا ابتکار مهم است؟


کارفرمایان اغلب می گویند که آنها کارمندی می خواهند که بتواند به مشکلات پاسخ دهد و از عهده آنها برآید. برجسته سازی برای یک کارفرما که می توانید برای خود فکر کنید یا "ابتکار عمل" در بسیاری از برنامه های شغلی و مصاحبه ها مفید خواهد بود. این یک مهارت زندگی عالی نیز هست. ابتکار عمل همان چیزی است که باعث می شود پس از مشاجره ای که پشیمان هستید یا تصمیم می گیرید که داوطلب شوید یا تحصیلات بعدی را انجام می دهید ، به دوست خود زنگ بزنید تا هوا را پاک کند.

 

اهمیت مهارت های خود مدیریتی

چرا مهارتهای سازمانی مهم هستند؟


از مدیریت زمان تا اولویت بندی کارها و حتی داشتن یک میز مرتب ، سازماندهی به شما در بهبود قابلیت اشتغال و همچنین زندگی کمک می کند. یک فرد سازمان یافته می داند که چه کاری باید انجام دهد و چه موقع ، قلمش کجاست و آیا نوبت آن است که بیسکویت را وارد دفتر کند. آنها لیست می سازند ، تقویم یا دفترچه خاطرات دارند و می توانند خود را در همه زمینه های زندگی و کار مدیریت کنند.

علاوه بر اطمینان از اینکه ناهار خود را فراموش نمی کنید یا دیر به یک جلسه مهم مراجعه نمی کنید ، سازمان به شما حرفه ای تر نشان می دهد و به شما کمک می کند کار خود را به طور موثرتر انجام دهید. کارفرمایان واقعاً مهارتهای سازمانی قوی را می دانند ، زیرا آنها می دانند که شما کارآمد خواهید بود و کار را به موقع انجام می دهید. منظم بودن همچنین نشان می دهد که چقدر به شغل خود اهمیت می دهید. هر روز رسیدن ، به موقع بودن و به خاطر سپردن هر آنچه که نیاز دارید واقعاً مهم است.

چرا پاسخگویی مهم است؟


همه دوست دارند ببینند که شما نگرش مثبتی دارید و می توان به او اعتماد کرد تا وقتی کاری لازم است تلاش کنید. اگر در یک تیم ورزشی هستید ، افراد دیگر تیم شما می دانند که می توانند به شما اعتماد کنند تا همه چیز را به شما بدهند. اگر روی یک پروژه گروهی کار می کنید ، مسافت بیشتری را برای مشارکت طی می کنید - و این کار را به دلیل اهمیت دادن انجام می دهید ، نه فقط به این دلیل که مجبور هستید - به این معنی است که پروژه به خوبی پیش می رود و افراد در آینده می خواهند با شما کار کنند .

در محل کار ، کارفرمایان می خواهند بدانند که شما کاری را که به شما می دهند جدی می گیرید و با آن برخورد می کنید و فرصتی برای نشان دادن اعتماد به کار مهمتر در آینده خواهید داشت. مسئولیت پذیرفتن برای خود ، راهی عالی برای دعوت شدن به کار در پروژه های واقعاً هیجان انگیز است زیرا در طول زمان تجربه به دست می آورید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی