آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

مدیریت فردی و تحول فردی تنها با کار کردن بر روی خود امکان پذیر است. در این وبلاگ به شما آموزش می دهم چگونه با کار کردن روی جنبه های مختلف و با اهمیت زندگی خود بتوانید رشد فردی خود را رقم بزنید. موفقیت اتفاقی نیست.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

۳۱
فروردين

مزایا و معایب مدیریت فردی یا خود مدیریتی


ما مزایا و معایب اصلی را که توسط محققان مختلف شناسایی شده است ، گردآوری کرده ایم و در اینجا چیزی است که به آن رسیده ایم:

 

عملکرد بهتر


در مطالعه ای توسط ارنست و یانگ ، سازمانی با مدیریت خودکار به نام Buurtzorg که در خدمات مراقبت در منزل فعالیت می کند ، با سایر سازمانهای مدیریت شده سنتی که در همان بخش و منطقه فعالیت می کنند ، مقایسه شد. نتیجه نشان داد که خود مدیریتی ، در این حالت ، مدت بهبودی بیماران تحت درمان را به طور متوسط ​​40٪ ، کمتر از هزینه بازار کاهش می دهد.

 

مزایا و معایب مدیریت فردی

جذابیت بیشتر


Buurtzorg به طور مستمر به عنوان بهترین سازمان برای کار (سازمانهایی با بیش از 1000 نفر) در هلند انتخاب می شود. طبق هاروارد بیزینس ریویو ، یک شرکت مورنینگ استار ، یک شرکت پردازش گوجه فرنگی که خود مدیریت می کند ، به کارمندان موقت خود این احساس را می دهد که گویی مالک هستند و به همان اندازه مدیران و مدیران اجرایی سایر شرکت ها مشغول کار هستند.

سازگاری بزرگتر


برای اینکه سازمانی با نیازهای یک محیط همیشه در حال تغییر سازگار شود ، باید سریع تصمیم بگیرد. در یک نظرسنجی که توسط وزارت فناوری امور خارجه واشنگتن انجام شده ، پس از اتخاذ شیوه های خود مدیریتی ، زمان حل یک مشکل و تصمیم گیری در طول یک جلسه 93٪ کاهش یافته است.

ساده نبودن انتقال

بزرگترین عیب خود مدیریتی زمان و انرژی لازم برای ارتقا the گذار است. افراد و سازمان ها عادت دارند که توسط زنجیره فرماندهی کار کنند ، تغییر کارها بیش از یک کارگاه یا برنامه طول می کشد. هرچه سازمان بزرگتر باشد ، انتقال آن دشوارتر است.

  • احسان منصوری
۱۸
فروردين

بروز مهارت های خود مدیریتی یا مدیریت فردی


ایجاد یک CV و نامه نامه مناسب


درخواست برای فرصت های کاری از قبل نشان دهنده ابتکار عمل است! CV شما مکانی عالی برای ذکر دستاوردهایی است که نشان می دهد شما خود مبتدی هستید. به عنوان مثال ، شما می توانید تجربه داوطلبانه یا رویدادهایی را که در گذشته ترتیب داده اید لیست کنید. همچنین می توانید هر دوره آموزشی را که گذرانده اید ضبط کنید. اینها نشان می دهد که شما قادر به انتخاب اقدام هستید.

در نامه نامه خود می توانید هر نمونه قبلی از خود مدیریتی را که بیشترین ارتباط را با نقش دارد ارائه دهید (به عنوان مثال ، اگر می دانید به عنوان بخشی از یک تیم کار می کنید ، می توانید هر پروژه ای را که شروع کرده اید برجسته کرده و دیگران را به انجام آن ترغیب کنید) یا در انجام هرگونه نقش داوطلبانه در جایی که از ارائه خدمات عالی به دیگران مراقبت می کردید).

 

بروز مهارت های خود مدیریتی

مصاحبه های شغلی


برای رسیدن به مرحله مصاحبه ، شما ابتکار عمل را دارید که به دنبال فرصت های کاری باشید و خود را به خوبی در CV و برنامه خود ارائه دهید.
روش های زیادی برای نشان دادن مهارت های برنامه ریزی و سازماندهی شما هنگام شرکت در یک مصاحبه شغلی وجود دارد. وقتی به موقع حاضر می شوید ، لباس مناسب می پوشید و هر آنچه را که لازم دارید با خود به همراه می آورید ، اقدامات شما بسیار حرف خواهد زد.

نکات مربوط به خود مدیریتی برای مصاحبه های شغلی:


از قبل درباره مکان مصاحبه و زمان سفر تحقیق کنید ، بنابراین در زمان کافی بدون نیاز به عجله به آنجا خواهید رسید.
لباس مناسب برای مصاحبه.
از قبل در مورد شرکت تحقیق کنید - نشان دادن این که شما در مورد شرکت اطلاعاتی دارید به کارفرمایانی که انتخاب کرده اید می گوید تا درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. این سیگنالی را به شما ارسال می کند که شما واقعاً به فرصتی که آنها ارائه می دهند اهمیت می دهید.
به مثالهای مشخصی فکر کنید که در آنجا سازمان یافته و مدیریت شده اید و می توانید در مصاحبه درباره آنها صحبت کنید. اینها می تواند یک شغل نیمه وقت را با امتحان دستکاری کند ، یا یک دوره را بگذراند و از شخصی در خانواده مراقبت کند. به نمونه هایی فکر کنید که در آنجا سازمان یافته بودید و ابتکار عمل را به عهده گرفتید.
مثل همیشه روش STARRS را بخاطر بسپارید - این یکی از روشهای محبوب STARR توسط یکی از سفیران جوانان ما است. این به شما کمک می کند در مورد شرایط خوب گذشته ، نحوه برخورد با آنها و آموخته های خود فکر کنید.

خود مدیریتی یک مهارت است. می توانید آن را به مرور رشد دهید


شانس زیادی در زندگی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید که بخواهید عمل کنید و مسئولیت کارهای خود را بر عهده بگیرید ، چه در داخل و چه در خارج از کار / تحصیل.

  • احسان منصوری
۰۷
فروردين

چگونه مهارتهای خود مدیریتی را بسازیم و بهبود دهیم


خود مدیریتی آمادگی برای آینده ، داشتن حال خود و مراقبت از کاری است که انجام می دهید - و همچنین یادگیری اینکه چگونه می توانید دفعه بعد بهتر عمل کنید. خود مدیریتی یک روش واقعاً مهم برای رشد به عنوان یک فرد است ، نه فقط در محل کار. نوزادان در قبال کاری که انجام می دهند مسئولیتی ندارند. هرچه رشد می کنیم ، می فهمیم که مسئولیت پذیری در قبال خود مهم است زیرا همیشه شخصی در آنجا پیدا نمی شود که با هر قدم شما دست شما را بگیرد.

در اینجا چند روش برای ایجاد سه عنصر اصلی خود مدیریتی (ابتکار عمل ، سازماندهی و پاسخگویی) آورده شده است.

 

چگونه مهارتهای خود مدیریتی را بسازیم و بهبود دهیم

راه های تقویت ابتکار عمل


شروع یک پروژه - داشتن ایده و تلاش برای پیگیری آن از ابتکار عمل بزرگی نشان می دهد.
در اوقات فراغت خود یک دوره را انجام دهید - انتخاب برای پیشرفت مهارت ها و دانش خود به کارفرمایان نشان می دهد که چقدر انگیزه و تمایل دارید.
داوطلبانه - دادن وقت خود به یک هدف خوب باعث برجسته شدن شما می شود و می تواند به شما در پرورش طیف وسیعی از مهارت ها کمک کند. به عنوان مثال ، شما می توانید با اشتغال جوانان انگلستان به یک سفیر جوانان تبدیل شوید.
آموزش حرفه ای جوان ما را به پایان برسانید! اگر هنوز این کار را انجام نداده اید ، کاملاً رایگان است و آموزش نشان می دهد که در حال حاضر برای ایجاد مهارت های زندگی خود ابتکار عمل را دارید.
راه های توسعه سازمان شما
برای پروژه ها مهلت تعیین کنید - نحوه دستیابی به هدف خود را برنامه ریزی کنید. چه زمانی و به چه ترتیب باید کارهای خاصی انجام شود؟
از برنامه ریز استفاده کنید - از یک ابزار کاغذی یا آنلاین استفاده کنید که به شما کمک می کند دفترچه خاطرات ، وظایف و اطلاعات مهم خود را مدیریت کنید.
یک روال معمول ایجاد کنید - برای اطمینان از اینکه برای روز آینده آماده هستید ، یک برنامه روزانه تنظیم کنید.


راه های توسعه پاسخگویی


وظیفه ای را که به شما محول شده است داشته باشید - وقتی کسی به شما وظیفه ای می دهد (به عنوان مثال یک معلم ، رئیس یا والدین / سرپرست) وظیفه خود را تصور نکنید. با خود بگویید: «این وظیفه من است. اشتیاق من به این کار من را به عنوان یک شخص منعکس می کند ، و من آماده افتخار کردن برای آنچه که انجام می دهم است. "
برای انجام هرچه بهتر کارها مسافت بیشتری را طی کنید - اگر کار یا فعالیتی به شما محول شده است و این کار خوب پیش نمی رود ، به این فکر کنید که چه قدم های دیگری می توانید برای بهتر کردن آن بردارید. آیا کسی وجود دارد که بتوانید با او صحبت کنید؟ اقدام اضافی شما می توانید انجام دهید؟ روش جدیدی که می توانید به مشکل نگاه کنید؟

  • احسان منصوری