مهارت های مدیریت خود در کار
مهارت های سازمانی قوی با برنامه ریزی موثر بر زمان و حجم کار شما نشان داده می شود. رعایت ضرب الاجل به کارفرمایان بالقوه نشان می دهد که شما در سازماندهی تبحر دارید ، که انجام کار خوب در زندگی شما بسیار حیاتی است.
علاوه بر اطمینان از اینکه ناهار خود را فراموش نمی کنید یا دیر به یک جلسه مهم مراجعه نمی کنید ، سازمان به شما حرفه ای تر نشان می دهد و به شما کمک می کند کار خود را به طور موثرتر انجام دهید. کارفرمایان واقعاً مهارتهای سازمانی قوی را می دانند ، زیرا آنها می دانند که شما کارآمد خواهید بود و کار را به موقع انجام می دهید. منظم بودن همچنین نشان می دهد که چقدر به شغل خود اهمیت می دهید. رسیدن هر روز ، به موقع بودن و به خاطر سپردن هر آنچه که نیاز دارید بسیار مهم است.
هنگامی که از ابتکار عمل خود استفاده می کنید بدون اینکه از شما س askedالی بپرسند ، کارهایی را انجام می دهید ، مشکلاتی را که دیگران ممکن است متوجه نشده اند حل کرده اند حل کنید و برای ادامه یادگیری و رشد از راه خود خارج شوید. در صورت لزوم تحقیقات اضافی انجام می دهید ، س askال می کنید و در صورت نیاز از او کمک می گیرید. این همچنین به معنای انجام کارهایی برای دیگران است. کنار گذاشتن راه خود برای کمک به مردم نشان می دهد که شما مایل به فراتر رفتن هستید و این امر کارفرمایان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
استفاده از ابتکار عمل شما را به عنوان کاندیدای مطلوبی برای مشاغل و فرصت هایی که نشان می دهید می توانید برای خودتان فکر کنید ، نشان می دهد و همچنین ثابت می کنید که در نقش خود پیشرفت و رشد خواهید کرد. به شما این امکان را می دهد که از رقابت پیشی بگیرید و اطمینان حاصل کنید که از آنچه در بخش شغلی شما می گذرد مطلع هستید.
خود را درمورد کاری که انجام می دهید مسئول بدانید به این معنی است که به خود الهام می دهید تا اشتیاق بیشتری به روز کاری خود اضافه کنید. این فقط یک کار برای پول نیست - کاری است که شما به آن اهمیت می دهید و می خواهید در آن بهترین کار را انجام دهید. این می تواند منجر به این شود که شما کار بهتری انجام دهید ، و نوع کاندیدایی از کارفرمایان بخواهید برای آنها کار کنید زیرا آنها می دانند که شما به شما اختصاص داده خواهید شد به تمام دلایل درست
کار فرصتهای خارق العاده ای برای سازماندهی خود و انجام کارهای روزمره شما با آرامش بیشتر فراهم می کند:
لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید و هنگام رفتن آنها را علامت بزنید.
اسناد مهم مانند تقویم های کاری مشترک را در دست داشته باشید ، بنابراین همیشه می دانید چه کاری باید انجام دهید و چه موقع.
هرگونه جلسات یا تماس هایی را که انتظار می رود به آنها بپیوندید ، پیگیری کنید.
شما احتمالاً خود را مدیریت کرده اید و در گذشته مهارتهای سازمانی خوبی را نشان داده اید ، و همچنین به کار خود افتخار می کنید ، بنابراین سعی کنید در مورد آنچه خوب پیش رفته است و فکر نکردن فکر کنید. برای این کار می توانید از روش STARRS استفاده کنید.
ایجاد مهارت های مدیریت خود در محل کار به شما کمک می کند:
به موقع به جلسات مهم بروید و هر آنچه ممکن است نیاز داشته باشید را بیاورید (این برای مصاحبه های شغلی نیز مهم است!)
به کار خود افتخار کنید و به عنوان شخصی که واقعاً تلاش و مراقبت می کند شناخته شوید
وظایف خود را بهتر انجام دهید زیرا در صورت نیاز از قبل آماده می شوید
به دنبال تجربه کار ، آموزش و موارد دیگر باشید.
مهارت های خوب مدیریت خود به شما فرصت بیشتری برای پیشرفت در حرفه خود نیز می دهد. افراد می توانند شما را کسی ببینند که از عهده مسئولیت برمی آید و بیشتر مراقب کارهایی است که انجام می دهد ، فراتر از حد ضروری. نگرشی مانند این می تواند به شما کمک کند با گذشت زمان فرصت ، مسئولیت ، آموزش و تبلیغات بیشتری کسب کنید.