آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

اسرار موفقیت، آموزش مدیریت فردی و تحول فردی، آموزش رشد و پیشرفت شخصی

آموزش مدیریت فردی

مدیریت فردی و تحول فردی تنها با کار کردن بر روی خود امکان پذیر است. در این وبلاگ به شما آموزش می دهم چگونه با کار کردن روی جنبه های مختلف و با اهمیت زندگی خود بتوانید رشد فردی خود را رقم بزنید. موفقیت اتفاقی نیست.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۵
اسفند

مهارت های مدیریت خود در کار


مهارت های سازمانی قوی با برنامه ریزی موثر بر زمان و حجم کار شما نشان داده می شود. رعایت ضرب الاجل به کارفرمایان بالقوه نشان می دهد که شما در سازماندهی تبحر دارید ، که انجام کار خوب در زندگی شما بسیار حیاتی است.

علاوه بر اطمینان از اینکه ناهار خود را فراموش نمی کنید یا دیر به یک جلسه مهم مراجعه نمی کنید ، سازمان به شما حرفه ای تر نشان می دهد و به شما کمک می کند کار خود را به طور موثرتر انجام دهید. کارفرمایان واقعاً مهارتهای سازمانی قوی را می دانند ، زیرا آنها می دانند که شما کارآمد خواهید بود و کار را به موقع انجام می دهید. منظم بودن همچنین نشان می دهد که چقدر به شغل خود اهمیت می دهید. رسیدن هر روز ، به موقع بودن و به خاطر سپردن هر آنچه که نیاز دارید بسیار مهم است.

هنگامی که از ابتکار عمل خود استفاده می کنید بدون اینکه از شما س askedالی بپرسند ، کارهایی را انجام می دهید ، مشکلاتی را که دیگران ممکن است متوجه نشده اند حل کرده اند حل کنید و برای ادامه یادگیری و رشد از راه خود خارج شوید. در صورت لزوم تحقیقات اضافی انجام می دهید ، س askال می کنید و در صورت نیاز از او کمک می گیرید. این همچنین به معنای انجام کارهایی برای دیگران است. کنار گذاشتن راه خود برای کمک به مردم نشان می دهد که شما مایل به فراتر رفتن هستید و این امر کارفرمایان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

مهارت های خود مدیریتی در کار و شغل

 

استفاده از ابتکار عمل شما را به عنوان کاندیدای مطلوبی برای مشاغل و فرصت هایی که نشان می دهید می توانید برای خودتان فکر کنید ، نشان می دهد و همچنین ثابت می کنید که در نقش خود پیشرفت و رشد خواهید کرد. به شما این امکان را می دهد که از رقابت پیشی بگیرید و اطمینان حاصل کنید که از آنچه در بخش شغلی شما می گذرد مطلع هستید.

خود را درمورد کاری که انجام می دهید مسئول بدانید به این معنی است که به خود الهام می دهید تا اشتیاق بیشتری به روز کاری خود اضافه کنید. این فقط یک کار برای پول نیست - کاری است که شما به آن اهمیت می دهید و می خواهید در آن بهترین کار را انجام دهید. این می تواند منجر به این شود که شما کار بهتری انجام دهید ، و نوع کاندیدایی از کارفرمایان بخواهید برای آنها کار کنید زیرا آنها می دانند که شما به شما اختصاص داده خواهید شد به تمام دلایل درست

کار فرصتهای خارق العاده ای برای سازماندهی خود و انجام کارهای روزمره شما با آرامش بیشتر فراهم می کند:

لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید و هنگام رفتن آنها را علامت بزنید.
اسناد مهم مانند تقویم های کاری مشترک را در دست داشته باشید ، بنابراین همیشه می دانید چه کاری باید انجام دهید و چه موقع.
هرگونه جلسات یا تماس هایی را که انتظار می رود به آنها بپیوندید ، پیگیری کنید.
شما احتمالاً خود را مدیریت کرده اید و در گذشته مهارتهای سازمانی خوبی را نشان داده اید ، و همچنین به کار خود افتخار می کنید ، بنابراین سعی کنید در مورد آنچه خوب پیش رفته است و فکر نکردن فکر کنید. برای این کار می توانید از روش STARRS استفاده کنید.

ایجاد مهارت های مدیریت خود در محل کار به شما کمک می کند:
به موقع به جلسات مهم بروید و هر آنچه ممکن است نیاز داشته باشید را بیاورید (این برای مصاحبه های شغلی نیز مهم است!)
به کار خود افتخار کنید و به عنوان شخصی که واقعاً تلاش و مراقبت می کند شناخته شوید
وظایف خود را بهتر انجام دهید زیرا در صورت نیاز از قبل آماده می شوید
به دنبال تجربه کار ، آموزش و موارد دیگر باشید.
مهارت های خوب مدیریت خود به شما فرصت بیشتری برای پیشرفت در حرفه خود نیز می دهد. افراد می توانند شما را کسی ببینند که از عهده مسئولیت برمی آید و بیشتر مراقب کارهایی است که انجام می دهد ، فراتر از حد ضروری. نگرشی مانند این می تواند به شما کمک کند با گذشت زمان فرصت ، مسئولیت ، آموزش و تبلیغات بیشتری کسب کنید.

  • احسان منصوری
۱۴
اسفند

مهارت های مدیریت خود در مدرسه و آموزش


روش های زیادی برای بهبود ابتکار عمل و پاسخگویی شما در مدرسه و همچنین سازماندهی وجود دارد.

با شروع یک پروژه یا فعالیت به تنهایی می توانید ابتکار عمل را نشان دهید. به عنوان مثال ، اگر همیشه می خواستید وبلاگ خود را راه اندازی کنید ، به دنبال آن بروید.
شما می توانید داوطلب رویدادهای خیریه شوید و ایده های خوبی برای موفقیت هرچه بیشتر آنها بیابید ، خواه ایجاد غرفه های نمایشگر جذاب در نمایشگاه مدرسه باشد و یا ارائه مهارت ها یا خدمات منحصر به فرد خود (به عنوان مثال طراحی آگهی ها و بروشورها اگر چشم خوبی دارید) برای طراحی)
اگر شما یک پروژه گروهی انجام می دهید ، و همچنین مهارت های کار تیمی خود را ایجاد می کنید ، می توانید از شخص دیگری یاد بگیرید و ایده های خود را کمک کنید تا هر دو رشد کنید.
داوطلب شدن در یک فروشگاه خیریه یا مطالعه هر هفته با خواهر کوچک خود ابتکار عمل را نشان می دهد و همچنین اثبات می کند که ارزش خدمات به دیگران را درک کرده اید.

 

مهارت های خود مدیریتی در مدرسه و آموزش


کنار گذاشتن تکالیف باعث می شود بدون استرس و وقت آزاد بیشتری روی دستانتان باشد - که می توانید از آن لذت ببرید بدون اینکه سایه مشق شب آویزان شود.
به عنوان یک فرد سازمان یافته ، جدول زمانی خود را ایمن نگه می دارید تا بتوانید به موقع در کلاس ها و سخنرانی ها شرکت کنید.
تهیه فهرست ها و یادداشت های مطالعه از قبل می تواند به شما کمک کند تا یک برنامه تجدید نظر را حفظ کنید و زمان کافی برای تجدید نظر در موضوعات پیچیده را داشته باشید.
این که بتوانید بخش بزرگی از تجدیدنظر را به قطعات کوچکتر از لقمه تقسیم کنید ، به شما کمک می کند تا با بازدهی بالاتری تجدید نظر کنید و احساس کنید که سرنوشت خود را هنگام آزمون امتحان می کنید.


ایجاد مهارت های مدیریت خود در مدرسه به شما کمک می کند:


برای رویدادهای بزرگ مانند امتحانات آماده شوید (آمادگی معمولاً به معنای استرس کمتر است)
به شما کمک می کند تعادل کار ، مطالعه و آرامش بهتری داشته باشید
با ایده ها و وقت داوطلبانه به شما کمک می کند تا از تجربه مدرسه خود بیشتر بهره مند شوید.

  • احسان منصوری
۰۲
اسفند

چرا مهارت های خود مدیریتی مهم هستند؟


خودمدیریتی می تواند تغییر بزرگی در زندگی شما ایجاد کند. در اینجا نحوه آن را توضیح می دهیم. لطفا حتما مقاله قبلی ما را بخوانید.

چرا ابتکار مهم است؟


کارفرمایان اغلب می گویند که آنها کارمندی می خواهند که بتواند به مشکلات پاسخ دهد و از عهده آنها برآید. برجسته سازی برای یک کارفرما که می توانید برای خود فکر کنید یا "ابتکار عمل" در بسیاری از برنامه های شغلی و مصاحبه ها مفید خواهد بود. این یک مهارت زندگی عالی نیز هست. ابتکار عمل همان چیزی است که باعث می شود پس از مشاجره ای که پشیمان هستید یا تصمیم می گیرید که داوطلب شوید یا تحصیلات بعدی را انجام می دهید ، به دوست خود زنگ بزنید تا هوا را پاک کند.

 

اهمیت مهارت های خود مدیریتی

چرا مهارتهای سازمانی مهم هستند؟


از مدیریت زمان تا اولویت بندی کارها و حتی داشتن یک میز مرتب ، سازماندهی به شما در بهبود قابلیت اشتغال و همچنین زندگی کمک می کند. یک فرد سازمان یافته می داند که چه کاری باید انجام دهد و چه موقع ، قلمش کجاست و آیا نوبت آن است که بیسکویت را وارد دفتر کند. آنها لیست می سازند ، تقویم یا دفترچه خاطرات دارند و می توانند خود را در همه زمینه های زندگی و کار مدیریت کنند.

علاوه بر اطمینان از اینکه ناهار خود را فراموش نمی کنید یا دیر به یک جلسه مهم مراجعه نمی کنید ، سازمان به شما حرفه ای تر نشان می دهد و به شما کمک می کند کار خود را به طور موثرتر انجام دهید. کارفرمایان واقعاً مهارتهای سازمانی قوی را می دانند ، زیرا آنها می دانند که شما کارآمد خواهید بود و کار را به موقع انجام می دهید. منظم بودن همچنین نشان می دهد که چقدر به شغل خود اهمیت می دهید. هر روز رسیدن ، به موقع بودن و به خاطر سپردن هر آنچه که نیاز دارید واقعاً مهم است.

چرا پاسخگویی مهم است؟


همه دوست دارند ببینند که شما نگرش مثبتی دارید و می توان به او اعتماد کرد تا وقتی کاری لازم است تلاش کنید. اگر در یک تیم ورزشی هستید ، افراد دیگر تیم شما می دانند که می توانند به شما اعتماد کنند تا همه چیز را به شما بدهند. اگر روی یک پروژه گروهی کار می کنید ، مسافت بیشتری را برای مشارکت طی می کنید - و این کار را به دلیل اهمیت دادن انجام می دهید ، نه فقط به این دلیل که مجبور هستید - به این معنی است که پروژه به خوبی پیش می رود و افراد در آینده می خواهند با شما کار کنند .

در محل کار ، کارفرمایان می خواهند بدانند که شما کاری را که به شما می دهند جدی می گیرید و با آن برخورد می کنید و فرصتی برای نشان دادن اعتماد به کار مهمتر در آینده خواهید داشت. مسئولیت پذیرفتن برای خود ، راهی عالی برای دعوت شدن به کار در پروژه های واقعاً هیجان انگیز است زیرا در طول زمان تجربه به دست می آورید.

  • احسان منصوری